PRODUCT- EN/OF LEVERFOUTEN

Product- en/of leverfouten dienen binnen 24 uur na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.

Artikelen worden als defect beschouwd als ze beschadigd worden ontvangen. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op garantie als gevolg van normale slijtage, verkeerd wassen, beschadiging, opzet en/of nalatigheid.

In geval van een gebrek zullen wij het artikel kosteloos omruilen voor hetzelfde product of herstellen.

 LET OP: Wij kunnen geen garantie geven op ritsen en voor het losraken van knopen, steentjes, pailletten prints of andere aangebrachte decoratieve versieringen.

garanties & klachten

LUXX garandeert dat de geleverde artikelen voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan gesteld kunnen worden en vrij zijn van gebreken.

Wij controleren alle bestellingen op kwaliteit en maken een foto van de bestelling voordat deze naar de klant verzonden wordt. Zo kunnen geschillen onderbouwd worden aan de hand van de foto.

Helaas kan het wel eens voorkomen dat je een klacht hebt. Stuur dan binnen 24 uur een mailtje naar info@luxxfashion.nl of neem contact met ons op via het contactformulier op de contact-pagina. Stuur zoveel mogelijk informatie mee zoals een foto.

Wij doen ons best om jouw klacht zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.