HOE STUUR IK MIJN BESTELLING RETOUR?

Toch niet helemaal tevreden met je je aankoop? Jammer, maar dat kan gebeuren!

Mijn artikel is verkeerd, incompleet of beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Wij vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd artikel. Stuur ons eerst een mail naar info@luxxfashion.nl voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk in behandelijk te nemen. Meer info over Garanties & Klachten lees je op  deze pagina.

STAP 1: CONTROLEER OF JOUW BESTELLING IN AANMERKING KOMT VOOR RETOURNEREN

RETOURVOORWAARDEN
  • Retourneren/ruilen kan alleen binnen 14 dagen.
  • Wanneer je hiervan gebruik wilt maken moet je dat binnen deze termijn aan ons laten weten. Je kunt hiervoor het herroepingsformulier in stap 2 gebruiken.
  • De artikelen dienen ongedragen te zijn en de originele prijskaartjes/labels behoren zoals toegezonden, op de oorspronkelijke wijze aan het artikel bevestigd te zijn.
  • Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
  • Bewaar artikelen ook niet in een rokerige ruimte of in een keuken aangezien artikelen met een geur niet geaccepteerd worden.
  • De artikelen dienen onbeschadigd en indien redelijkerwijs in originele verpakking te worden geretourneerd.
  • Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
  • Zodra we jouw pakket in goede orde hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag z.s.m. en uiterlijk binnen 14 werkdagen teruggestort op je rekening.

UITZONDERINGEN RETOURNEREN

Er zijn een aantal uitzonderingen op de mogelijkheid tot retourneren van je bestelling. Dit geld o.a. voor:

  • SALE-artikelen, welke zijn afgeprijsd met 40% korting of meer kunnen helaas niet geretourneerd worden door de hoge korting.
  • Accessoires en tassen
  • Producten zoals sieraden, bikini’s, panty’s, make-up etc. kunnen i.v.m. hygiëne niet retour worden gestuurd.

Twijfel je of een product hier aan voldoet? bekijk dan de details van het product op onze website. Hier staat het namelijk altijd vermeld wanneer een product niet geretourneerd kan worden.

LET OP: Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en de verzendkosten in rekening te brengen.

STAP 2: MELD JE RETOUR AAN

HERROEPINGSFORMULIER

LET OP: Sieraden, accessoires, tassen en SALE-artikelen met afprijzingen van 40% of meer kunnen niet geretourneerd/geruild worden.

  • De voor- en achternaam die je hebt opgegeven bij je bestelling.
  • Je ordernummer kun je vinden in de bevestigingsmail die je direct naar het plaatsen van je order ontvangen hebt. (kijk ook even bij ongewenste/reclame mailbox)
  • De datum waarop je je bestelling hebt geplaatst.
  • Ruilen kan alleen voor hetzelfde artikel in een andere maat en/of kleur.
  • Dit is niet verplicht maar wij zouden het graag willen weten om onze service te verbeteren.
  • Vul hier de artikelnaam, maat en/of kleur in.
  • Wanneer je je bestelling wilt ruilen kun je hier invullen voor welke maat en/of kleur.
  • RETOURVOORWAARDEN
    - Retourneren/ruilen kan alleen binnen 14 dagen.
    - Wanneer je hiervan gebruik wilt maken moet je dat binnen deze termijn aan ons laten weten, bijvoorbeeld via dit formulier.
    - De artikelen dienen ongedragen te zijn en de originele prijskaartjes/labels behoren zoals toegezonden, op de oorspronkelijke wijze aan het artikel bevestigd te zijn.
    - Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
    - Bewaar artikelen ook niet in een rokerige ruimte of in een keuken aangezien artikelen met een geur niet geaccepteerd worden.
    - De artikelen dienen onbeschadigd en indien redelijkerwijs in originele verpakking te worden geretourneerd.
    - Accessoires zoals; sieraden, tassen, beauty-producten etc. kunnen niet geretourneerd worden.
    - SALE-artikelen, welke zijn afgeprijsd met 40% korting of meer kunnen niet geretourneerd worden door de hoogte van de korting.

STAP 3: DOWNLOAD HET RETOURFORMULIER

RETOURFORMULIER

Bedankt voor het aanmelden van je retour! Je zult binnen enkele minuten een bevestiging van ons ontvangen per mail. Geen mail ontvangen? Check dan ook even je ongewenste/reclame mailbox!

Download het retour-formulier door op het PDF pictogram te klikken:

Vul het retour-formulier in en voeg hem bij het pakket in.

LET OP: Wij nemen alleen retouren in behandeling waarbij het retourformulier toegevoegd is! 

STAP 4: VERZEND JE RETOUR

VERZENDINFORMATIE

Je mag de roze verzendzak of brievenbus-doos waarin je bestelling geleverd is her-gebruiken om je pakketje weer mee terug te sturen.

Product-verpakkingen en originele schoenendozen dienen niet als verpakkingsmateriaal gebruikt te worden! Tape de schoenendoos niet dicht en schrijf er ook niet op. Kun je de roze verzendzak niet meer her-gebruiken? Gebruik dan een aparte doos of plastic zak waar je de schoenendoos kunt in doen.

Vervolgens kun je het retour op eigen kosten** uitsluitend met PostNL terug sturen naar onderstaand adres:

LUXX Fashion
Postbus 92
7000 AB Doetinchem

 

LET OP: Het retour sturen van een pakket valt onder de verantwoording van de afzender. LUXX kan niet aansprakelijk worden gesteld voor een beschadigd of zoekgeraakt pakket. We raden daarom aan je pakket aangetekend te versturen en het verzendbewijs te bewaren.

Onvoldoende/niet gefrankeerde retourzendingen of pakketten die na 14 dagen binnen komen worden niet geaccepteerd!