faq

Bestellen & Betalen

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, wordt er een orderbevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.

Heb je geen mail ontvangen? Kijk dan eerst even bij ongewenste mail of reclame. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je mailadres.

Neem contact op met onze klantenservice via info@luxxfashion.nl en geef aan dat je een foutief mailadres hebt ingevoerd.

Het artikel is uitverkocht, wordt deze nog opnieuw aangevuld?

We zijn altijd druk bezig om onze Bestsellers weer op voorraad te krijgen. Het is voor ons ook een verrassing óf en wanneer dit lukt. Daarom kunnen wij helaas geen antwoord geven op vragen over de voorraad.

Het is wel mogelijk om je alvast aan te melden voor een Back in Stock Alert! Door je mailadres achter te laten, ontvang jij direct een mail wanneer het gewenste item weer op voorraad is. Hoe dit werkt kun je lezen op de UITVERKOCHTE ARTIKELEN pagina.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Ja dat is mogelijk! Wil je liever eerst je bestelling ontvangen en beoordelen voordat je een betaling doet? Dit is mogelijk door te kiezen voor Billink. Met achteraf betalen hoef je niet direct te betalen, maar kun je makkelijk en veilig achteraf betalen als je jouw bestelling in huis hebt. 

Billink voert voor LUXX het volledige achteraf betaalproces uit. De betalingsinstructie ontvang je van Billink per e-mail. In de e-mail staat een link om met iDEAL te betalen, maar per bankoverschrijving betalen is ook mogelijk.

Moet ik de Billink factuur betalen bij een (deel)retour?

Besluit je om items retour te sturen, dan hoef je nooit eerst jouw volledige factuur te betalen.

– Stuur je een gedeelte retour, dan wordt de factuur automatisch door Billink aangepast en ontvang je na verwerking van jouw retour een nieuwe digitale acceptgiro.
– Retourneer je de complete bestelling en heb je nog niet betaald, dan komt deze automatisch te vervallen. 
– Heb je al betaald, dan stort Billink het aankoopbedrag terug op je bankrekening. 

Verzenden

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestel je op werkdagen voor 16:00u dan wordt je bestelling de volgende werkdag al bij jouw thuis bezorgd!

Indien je in het weekend of op feestdagen besteld, zul je iets meer geduld moeten hebben. Je bestelling wordt dan de eerstvolgende werkdag verzonden.

Voor 16.00u besteld op:Verwachte bezorging op:
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag
Hoeveel zijn de verzendkosten?

YEAHHH!! Alle bestellingen binnen Nederland worden bij LUXX GRATIS bezorgd door DHL Parcel.

Tarieven verzending buiten Nederland

België        €4,99

Ontvang ik een Track&Trace code om mijn bestelling te volgen?

Zodra je bestelling is klaargemaakt voor verzenden, ontvang je een e-mail ter bevestiging.

Wanneer je pakketje door DHL is ingescant ontvang je een e-mail met hierin de track & trace code. Met deze code kun je je bestelling volgen en zien wanneer jouw pakketje geleverd word.

Heb je een account aangemaakt? dan kun je onder het kopje “bestellingen” ook jouw pakket volgen door op “track&trace” te klikken.

LET OP: Soms duurt het even voordat de verzendinformatie beschikbaar is. Meestal kun je vanaf 21:00u je bestelling volgen.

Kan ik mijn bestelling ook op een DHL Parcelshop laten bezorgen?

Ja dat kan! Bij het plaatsen van een bestelling kun je ervoor kiezen je bestelling op een DHL Parcelshop te laten leveren.

Wanneer het pakket is aangekomen ontvang je een e-mail dat het pakket afgehaald kan worden.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wanner je niet thuis bent probeert DHL standaard jouw pakket af te leveren bij je buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vindt je een ‘bezorg-code’: met deze code, kun je hier een nieuwe aflevermogelijkheid kiezen. Je hebt de volgende mogelijkheden:

  • Je pakket op een DHL Parcelshop bij jouw in de buurt afhalen
  • Je pakket bij de buren laten bezorgen
  • Je pakket op een ander moment laten leveren

Als je niets doet dan worden er nog 4 pogingen (1x ’s middags en 3x ‘s avonds) gedaan om je bestelling af te leveren. Je kunt je bestelling niet bij een postbus, bedrijventerrein of camping af laten leveren.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Toch niet helemaal tevreden met je je aankoop? Jammer, maar dat kan gebeuren!

Op onze pagina RETOURNEREN & RUILEN staat stap voor stap uitgelegd hoe je jouw bestelling kan ruilen of retourneren.

Waar vind ik het retourformulier?

Het retourformulier kun je downloaden vanaf onze RETOURNEREN & RUILEN pagina.

Je vind het formulier onder stap 3.

Hoeveel zijn de verzendkosten bij een retour?

Bij het retourneren komen de kosten van terugzending voor eigen rekening.

Het is alleen mogelijk om je pakket met PostNL te retourneren aan ons. PostNL is de enige vervoerder die op Postbussen kan leveren.

We raden aan om een pakket altijd met Track&Trace of aangetekend te verzenden zodat de zending traceerbaar is.

Voor actuele tarieven verwijzen wij naar de website van PostNL.

Kan ik een artikel uit de SALE retourneren?

Sale en artikelen, welke zijn afgeprijsd met 40% korting of meer, kunnen niet geretourneerd worden.

Ik heb gekozen voor achteraf betalen (Billink), moet ik mijn factuur betalen?

Besluit je om items retour te sturen, dan hoef je nooit eerst jouw volledige factuur te betalen. Zodra we jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt namelijk direct binnen 24 uur een nieuwe digitale acceptgiro verstuurd.

Retourneer je de complete bestelling en heb je nog niet betaald, dan komt de factuur automatisch te vervallen. Heb je wel eerst jouw volledige factuur betaald? Dan wordt automatisch een terugbetaling ingeboekt die binnen 14 dagen na verwerking van jouw retour volledig moet zijn verwerkt. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Billink. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Billink.

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd, maar nog geen bericht ontvangen?

No worries! Dan hebben wij jouw bestelling nog niet retour ontvangen of verwerkt.

Wanneer we jouw retour volledig hebben verwerkt, sturen we je een bevestiging per mail.

We proberen jouw retour altijd zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen te verwerken. 

Garanties & klachten

Mijn artikel is verkeerd, incompleet of beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Wij vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd artikel. Stuur ons eerst een mail naar info@luxxfashion.nl voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk in behandelijk te nemen. Meer info over Garanties & Klachten lees je op deze pagina.